Sinopsis: Hotel Lake dan UC HARFLILER: KARABUYU

Sinopsis FIlm Hotel Lake dan Film UC HARFLILER: KARABUYU

1. FILM HOTEL LAKE 

KMOVIE (2020)
GENRE : HORROR/MYSTERY/THRILLER

SINOPSIS :
Mengisahkan seorang wanita Yoo Mi (Lee Se Young) yang sedang mencari hotel teman ibunya untuk menginap disana bersama adik perempuannya . Tidak terduga olehnya dia telah masuk ke tempat misteri dan sangat mengerikan .


Sejak dari awal lagi mereka berdua diganggu , sedang dalam perjalanan untuk ke hotel Yoo Mi telah dikejutkan dengan penampakan yang aneh . Ketika dia menginap di hotel yang misteri itu , dia mulai melihat arwah orang meninggal yang sangat menakutkan  apa sebabnya Yoo Mi diganggu ? Apakah ada hal yang terkait dgn Yoo Mi ? Ataupun Yoo Mi hanya berhalusinasi ? 

2. UC HARFLILER : KARABUYU 

TURKISH MOVIE ( 2016 )
GENRE : HORROR/DISTURBING

BANYAK BETUL JUMPSCARE UNTUK MOVIE HORROR TURKI INI BOLEH PENGSAN SEBAB TERKEJUT  JANGANLAH TENGOK DENGAN ANAK-ANAK KAN TAK TIDUR MALAM NANTI 
SINOPSIS :
Filem ini mengisahkan kehidupan seorang lelaki bernama Kadir . Kadir adalah seorang lelaki yang menjadi korban sihir ibunya . Ibunya tidak suka dia rapat dgn mana2 wanita lain selain dirinya . Alaa bukan kat dalam movie je kat kehidupan realiti pon ada je ibu yg jenis sihir anak sendiri supaya anak dgr kata dan tetap tinggal dgn dia dan xboleh bersama org lain . Sama lah mcm cerita ni, semua wanita yg rapat dan dekat dgn anaknya dia akan menggunakan sihir untuk pisahkan termasuklah isteri anaknya sendiri . Malas lah min nak cerita panjang2 . 

0 Response to "Sinopsis: Hotel Lake dan UC HARFLILER: KARABUYU"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel